8 Haziran 2011 Çarşamba

Anne ben çakma mıyım?


     LADUREE  Paris.. 1862'de Paris'te açılmış bir makaron ve sorbe cenneti. Hatta Kasım ayında Bebek'te açılışı yapıldı sanırım. En küçük eltim iş icabı sürekli yurt dışında ( benim için süper bir şey ). Fransa dönüşü  çok seviyorum diye bir kutu makaron getirmiş. Yediğim anda anladım ki  bunca zamandır makaronun da çakmasını yiyormuşum. Evet yemeklerin de çakması var ben de bunu  en iyi  Ortaköy  Pizano'da  yediğim pizzayla ve ben tiramisu sevmem dedikten 20 dak. sonra  Rahmi'nin yaptığı tiramisunun dibini kazırken anlamıştım.
     Her şeyin iyisini seviyoruz ama yapmaya gelince malzemeden çalıyoruz. Çanta, saat, yemek neyse de bazen insanların geneline,  hayattan beklentilerine, ideallerine, eğlencelerine, insan ilişkilerine bakıyorum da anneme sormak istiyorum  - Anne ben çakma mıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder