6 Haziran 2011 Pazartesi

Ne sporla, ne sporsuz...

         Yaş 40'ı geçtimi yerçekimi kanunları da daha bir çekiyor sanki bizi aşağı doğru. Doğum sonrası temelli kalmaya gelen kilolar da daha bir yerleşik düzene geçiyorlar. Genelde aşağı kesimlere,  güneye doğru kalça sahilleri ve göbek mevkiinde toplanıyorlar. Geçen hafta jöle kıvamındaki etlerimden çok, sırt ve boyun ağrılarım için pilatese başlama kararı verdim. Haftada iki gün yeterliymiş, şayet spor geçmişiniz varsa haftada 3 gün de olabiliyormuş.
      Geçen hafta ilk derse girdim. Öncelikle hiç terlemiyorsunuz ve çok zevkli. Ama ne kadar yaradığını anlamak için belden ve basenden hiç ölçü almadım. Sabah erkenden kahvaltı ettikten sonra tartıldım. Sonuç:63.  Hamile kalmadan önceki kilomla arasında tam 7 kilo var ama görüntü daha feci... En kalın yerleri ölçtüm ve not ettim. Şimdi her hafta ne kadar farkettiğini, kaç santim inceldiğimi göreceğiz. Sonuç iyi çıkarsa ilk ölçüleri de söyleyebilirim...
       İşe yarasın ya da yaramasın 15 dak. yürüyüş bile olsa spor yapmayı seviyorum.  Sadece yapabiliyor olduğumu hatırlatması bile sevmem için yeterli bir sebep...

3 yorum:

  1. Güldencim sesli düşünüyormuş gibi hissettim ... bende başlamak istiyorumm ... üstelik sabah itibariyle benim kilo 60 :o( sigarayı bıraktım 3 ayda 11 kilo :( birisi yada birileriii beni sürekli dürtsün olmadı iteklesin lütfennnn :) DARISI BAŞIMIZA DİYORUM ..!

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel karşılıklı sesli düşünüyoruz. Ben başladım ve ara ara yazacağım ne durumda olduğumu. En kısa zamanda senden de güzel haberler bekliyorum....

    YanıtlaSil
  3. Aaaaa ben neden ADSIZMIŞIMMM :P senden güzel gelişmeler bekliyorumm .. platese inanılmaz güveniyorum 4-5 yıl yaptım ve sonuç hep mikemmel ... şu an itibariyle belim tutuldu :( umarım çabuk geçer ve benimde yazack birşeylerim olurrr ...Sevgimle ...

    YanıtlaSil